torsdag 1 november 2012

Fin utmärkelse

Det värmer hjärtat lite extra när man kikar in
på en mysig blogg och ser att hon valt att ge just lilla mig en utmärkelse.
Ni har väl inte missat den underbara och pyssliga bloggen
Tack söta Annie.


Nu är tanken att jag ska ge detta vidare till 5 mysiga bloggar.
Svårt att välja när jag har så många favoriter, så därför dubblar jag
och ger det vidare till 10 istället.


Har ni missat någon av dessa bloggar tycker jag verkligen
ni ska klicka er in där.

Nä, nu ska jag försöka röjja lite i lådorna här
vid skrivbordet medan Lilla S vilar.
Sen ger vi oss ut i joggingspåret.
Ha en fortsatt skön dag,
Kramar




8 kommentarer:

Frederica sa...

Men åååh!! TACK söta du <3
Det värmde gott i hjärtat!
Och du har också en jätte mysig blogg! Kikar in här flera gånger om dan ;) Och följer flitigt på instagram!

Kaninen ger lagom mycket ljus, men tyvärr är det lite blått ljus, typiskt led ljus..men det syns inte på bilderna. Den är uppskattad av Elvin och vi hittar nappen i mörkret med den ;)
Det finns en större variant som kostar ca 600:-, GALET dyrt. Men den här är bara decimeter hög och kostar 99:- på Julias vita drömmar - prisvärd enligt mig :) Batteri följde med också..

Jag ska skicka mitt klena oktober resultat sen :P
Men är faktiskt nöjd! Jag vet hur lat jag kan vara..
Du toppar nog allas listor ;) Och du förtjänar verkligen ett STORT tack för tiden du lagt ner på att inspirera oss <3

Ha en fin torsdag!
Kramar

Emilias sa...

Men åh, tack snälla söta du! Vad glad jag blir <3

Då mailar jag dig med mina resultat ikväll eller imorgon :) så spännande!!

Hoppas du har en fin dag!! Jag slappar i soffan på rasten på jobbet :)
Kramkram

Unknown sa...

Du är så värd awarden;)
Ha en härlig kväll
Kram
Annie

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Så roligt.. Grattis till awarden :) kram

Hemma på Sjuan sa...

Grattis till dig!!
Å TACK gulliga du för att du lämnar vidare till mig!
Tack även för din omtanke om mamma! Vi vet inget mer ännu men hon är lite piggare.
Kram Suss

dianasdrömmar sa...

Grattis :) och tack för lite nya bloggtips kram Diana

Anonym sa...

Superb, what a website it is! This webpage presents
useful data to us, keep it up.

Feel free to visit my blog post: sims freeplay hack

Anonym sa...

My brother suggested I would possibly like this blog. He used
to be entirely right. This put up truly made my day. You cann't believe just how much time I had spent
for this info! Thanks!

My web blog: sex web