tisdag 17 mars 2015

Ändrade planer....halvmaran *2


Ojojoj. Ibland bestämmer verkligen ödet över en. 
Har ju sagt att jag inte ville springa Göteborgsvarvet,
 och var ju nöjd när jag hittade halvmaran i Richmond 3:e maj. 
Men ödet verkar vilja annorlunda. 

Vi kommer åka till Göteborg med jobbet Tors-Lörd för att springa specialvarvet. 
Då började tanken gro, jag är i Göteborg samma dag som deras halvmara går av stapeln.
 Det var dock fulltecknat, så tänkte att nä, jag ska inte springa.
Men så visade det sig att en tjej i mamma-tränings-gruppen 
hade en startplats som hon inte skulle starta. 
Ödet?!?!?

Om jag kommer ångra mig 42375 gånger?! Troligtvis. 
Om jag kommer vara galet nervös och behöva kissa 762 gånger?! 
Också mycket troligt. 
Men va fasen, man lever bara en gång!

Så nu ska vi bara få ut alla småbarnsbacilusker ur huset 
så jag kan börja återuppta träningen igen efter ännu en vilovecka. 
Kommer du med springa i Göteborg 23/5?
Kramar 

Inga kommentarer: