fredag 22 augusti 2014

Beslutsångest inför lopp



Som jag sett fram emot dagens lopp, VP-cityloppet.
Förra året stod jag bredvid, med en 1 månad gammal LitenE i vagnen.
Det var då jag sa att 2014 ska jag springa mitt första millopp.

Idag är jag tyvärr inte lika säker på om jag ska genomföra loppet.
LillaE envisas fortfarande med att vakna på natten för att dricka 
en skvätt mjölk innan hon kan somna om.
De få nätter hon sover en hel natt lyckas LillaS pricka in att vakna på.
Och detta börjar tyvärr ta ut sin rätt.

I Onsdags var jag ute på en testrunda på 7,5 km.
Den första på 1,5 vecka.
Och jag kan inte riktigt säga om kroppen är trött eller om det är förkylningskänningar.
Irriterande till max, och jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra.

Men dagen får utvisa hur det blir, efteranmälan stänger först 18.30.
Så jag velar vidare, känner, analyserar och funderar.

Hoppas alla får en härlig Fredag, med mys som sig bör,
 och kanske ett och annat ljus tänt nu när mörkret börjar komma.
Kramar



Inga kommentarer: