fredag 4 juli 2014

Mamma-tränings-avslutning





I tisdags hade vi avslutning med Mamma-Träningen för denna termin.
Mixtrade ihop en "tränings-tips-promenad",
vid varje fråga fanns en styrkeövning som skulle göras innan och efter 
man besvarade frågan.
Frågorna handlade om främst om träning efter graviditet.
Men även lite kost, teknik och 24fitclub fanns med.
Mellan dem så gick eller sprang man,
helt utifrån sina förutsättningar och hur långt man kommit efter graviditeten.

Åskan mullrade på håll under hela passet.
Efter var planen shaken som alltid ingår men sen också picknick.
En utvärdering fick deltagarna med fylla i,
allt för att jag ska kunna göra passen så bra som möjligt till hösten igen.
Men mitt i allt detta kom första regndropparna.
Och under den korta tiden som jag bara skulle dela ut 
lite gåvor från Ella's kitchen hann himlen öppna sig.
Snacka om snopet avslut, regnet verkligen öste och dropparna var galet stora.
Så avslutet blev hastigt då alla rusade mot bilar eller hemåt.

Så jag vill här än en gång tacka alla deltagare för denna vår.
Ni ger mig så mycket energi och det är så kul att få lära känna er,
både mammor och barn.
Och tack så otroligt mycket för den fina blomman i buren.

Vill även tacka Ella's Kitchen för de fina provsmakerna
jag fått till alla deltagarnas små underbaringar.
För de är grymma som låter sina mammor svettas tillsammans med mig.
Vill också passa på och tipsa alla som inte var med om deras produkter.
Ekologiska och noggrant framtagna.
Klämpåsarna med massa härlig frukt är favoriter sen innan hos mina små.
Perfekta att använda till att smaksätta naturell yoghurt, fil och kvarg med också.
De små majspuffarna som vi inte prövat än blev också favvisar.
De är små och kladdar inte som vanliga majskrokar,
dessutom med smarrig smaksättning.



Hoppas nu alla får en härlig sommar, så hoppas jag vi ses i höst igen!
Självklart kan man höra av sig till mig även under sommaren om man har
frågor kring träning under eller efter graviditet.
Malin_n_lindstrom@hotmail.se

Kramar

Inga kommentarer: