fredag 30 maj 2014

Spagettiben utan redskap


Idag är det full rulle som gäller.
Barnen ska lämnas hos mormor och morfar
så MrJ och jag kan jobba aktivt med att riva garage båda två.

Många har en extra dag ledig idag, aldrig fel.
Och vad passar bättre än att ta sig an lite träning ;)

Detta 500 ben och rumpa-pass gav både härligt med puls
och skakiga spagettiben.
Det bästa är att du kan göra det var som helst,
utan minsta utrustning och det tar inte lång tid heller.

Så lite #FredagsFysFöreFredagsmys blir det från mig via 
grymt duktiga och inspirerande Lofsan
Ha en riktigt härlig Fredag,
Kramar

4 kommentarer:

Linda sa...

Fasen vad du kämpar på. Jag har tappat helt. Så här fluffig som jag är nu runt midja och lår har jag nog aldrig varit innan. Så tråkigt att jag tappat träningssuget helt och jag har verkligen noll inspiration till att börja. Måste hitta något som jag tycker är kul men kommer inte på nånting alls. Tyvärr.

Kram Linda

Villa Ell sa...

Heja dig! Du inspirerar! Själv har jag hostan från hell och orkar nada så typiskt när man känner att träningen flyter på! Har promenerat lugnt bara för att få känslan att röra sig!
Vi hade också behövt komma ikapp lite och lämna bort barnen ja Noah iaf för Wiggo klarar ju sig själv!
Hur är det med lilla S??? Fått något svar från vdc?

Trevlig helg
Kram Sandra

Kia sa...

Åh det lät jobbigt! Måste provas. :)

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Ps. Tack för provet! Bättre än den andra men jag tror inte choklad är min smak.

Mittgodastefinaste sa...

Lät jättebra! Själv ska jag på simpremiär idag! Har redan badat mycket i iskalla havet men den känslan när vattnet från en mycket varmare insjö rinner in i våtdräkten den är så hemsk hur varmt vattnet än är, gruvar mig trots att jag längtar efter utesimning!

Lycka till med garagerivning!

Kram Jenny