onsdag 7 november 2012

Skulle hon inte vila?




Hmm, ja nu var vi där igen. Detta med blommor.
Men försök tänka positivt, jag frågar ju er för att jag tycker ni är så grymma.
Tog ju in min Mårbacka från altanen nu under hösten.
För att försöka få den att överleva vintern.
Det pratas ju så om att de måste vila?!?!?!

Min vilar då prommt inte, hon bara blommar och blommar.
Gör det något om jag vill flytta ut henne igen till nästa sommar?

Onsdag redan.
Idag kommer sotaren, håll nu era fina små tummar är ni söta.
Blir den godkänd pratar J om att provelda redan imorgon.

Och till er som är nyfikna på vem som vann Oktoberutmaningen:
Det får ni veta i eftermiddag ;)

Ha nu en riktigt skön dag,
Kramar



7 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Hon trivs hos dig :) kram Diana

Anonym sa...

Sååå mysigt när ni kan brassa brasa sedan!! Så mysigt! Du jag har ju helt glömt tacka dig för awarden. Det har varit så mycket nu. Jag blev verkligen jätteglad skall du veta! <3 länkar till dig sedan i något inlägg, nu håller jag ju på med den fotoutmaningen. Men det går ju iofs stoppa emellan;) jag ville mest skriva tack och varm kram

anettan sa...

Jag håller båda mina tummar. Kram Anette

Kia sa...

Några av mina kommer med nya knoppar så här vilas det inte heller.
Hoppas det blir godkänt för elda är såå mysigt!

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Ps. Jag har beställt en sån där rockring, så här ska börjas rockas.

Unknown sa...

Även här har jag en pelargon som bara blommar och blommar och jag väntar och väntar med att hon ska känna för vila men icke då;) så jag behåller henne uppe tills hon känner sig redo.

Håller tummarna att sotarn godkänner er så att ni får elda lite till kvällen;)

Önskar dig en härlig dag
Kram
Annie

MirEll sa...

Det är bara att gratulera till en Mårbacka som trivs.
Hållar tummar och tår för att sotaren godkänner. =)

Frederica sa...

Pelargoner dör hos mej så jag ska inte svara :P

Åh håller tummarna för er!!
Men de är väl klart den blir godkänd ;) Ni måste ju kunna elda till JULAFTON!

Ha en toppen dag!
Kramar