fredag 2 november 2012

Rörande




God Morgon Ljuva Fredag.
Idag bjuder jag på vackra, inspirerande bilder ;)
Eller, kanske inte om man bara ser dem.
Men rördragningen till nya ackumulatortanken är klar.
Lite små fix kvar i helgen och sen städ.
Sotaren kommer på Onsdag och får vi godkänt
då kan vi premiärelda i kaminen.
Förstår ni då att bilderna egentligen är vackra?

Idag ska vi göra stan osäker.
Förhoppningsvis kommer det hittas en 
julaftonsklänning till Lilla S.
Vad jag själv ska ha på mig har jag ingen aning om,
men kanske hög tid att börja fundera på det med.
Vet ni vad ni ska ta på er denna röda 
mysiga dag vi har framför oss?

Ha nu en riktigt mysig Fredag,
Kramar




4 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Rörande...hihi..den va bra ! Jag förstår precis hur vackra bilderna är !!!
Näää...jag har inte koll på julstassen riktigt ännu

Kram till dej

Life´s Silverlining and I sa...

Haha kul med rörande:), Jag tänker tidigt ut vad jag vill ha:) i år bilr det en vit blus eller en röd sidenblus som jag beställt från oddmolly:) kram Nilla

MirEll sa...

Visst är det vackert, särskilt när man vet vad de leder till. Det kommer bli många mysiga timmar framför kaminen får jag hoppas. Lycka till med shoppingen själv ska jag till Volvo och byta till vinterdäck. Linda

Frederica sa...

Haha *garv*, ja de där va verkligen rörande bilder ;)
Och jag förstår din point! Gu´så fint de blir när det är färdigt ;)

Nä så långt som till kläder på julafton har jag inte tänkt på än... Men raggsockor har jag varje år så det vet jag att jag ska ha ;)
Barnen? Njaa.. får nog också göra stan osäker sen :P

Ha en super mysig fredag!!
Många Kramar