måndag 12 november 2012

12.11.12








Bilder från Living and Room´s jul

Arbetshelgen är avklarad.
Nu är det bara en kvar innan jul.
Sen börjar verkligheten igen.
Men usch och fy, det tänker vi inte på.

Måndag = Mammaträning.
Har inte vågat kolla ut genom fönstret.
Låter som det är lite blött,
men det finns ju inga dåliga väder.........

Nä, nu ska jag googla lite bild-inspiration på adventsljusstakar.
Vad gjorde man innan google?!?!?!

Hoppas ni får en alldeles underbar start på veckan.
Kramar



13 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Härlig julispiration kram Diana

Anonym sa...

Fina härliga bilder!! Ja vad gjorde vi innan google? Ha en skön mammaträning!!
Kram

Life´s Silverlining and I sa...

Ja utan google skulle vara svårt att vara idag:) fin julinspiration! Kram Nilla

ååååååååå sa...

Så fina bilder! :) kul med inspiration. Ska köpa mig en ny adventsljusstake i år. Men har inte hittat den rätta än ;)

Hoppas du får en fin start på veckan.

Kram Verra

MirEll sa...

Underbara bilder.
Har också funderat på hur mitt liv var innan internet. Har jag idétorka (vilket väldigt sällan händer men ändå) så googlar jag bara ett bra ord, t ex garn, ställer in söket på bilder och vips så har jag massor av idéer. Visst är det toppen! =)

Titti sa...

Vilka härliga bilder. Javisst blev burkarna fina ;-) & så enkla att göra. Kommer att bli fler bara sambon kommer hem med mera färg. Ha en fortsatt bra dag.Kram

Unknown sa...

Härligt juliga bilder,jag lääängtar så jag håller på att dö...haha..
Ja du Google är ju lixom livet nu de...Iallafall en del av det,där kan man söka på allt..;))

KRAAAAM på re fining,ha en mysig kväll!!

Unknown sa...

Åh vilka härliga bilder, tänk om man kunde få till det så där mysigt;)

Så roligt att ni är så många på mamma-träningen, verkligen en bra grej som du kört igång;)

Önskar dig en härlig tisdag
Kram
Annie

Unknown sa...

Åh vilka härliga bilder, tänk om man kunde få till det så där mysigt;)

Så roligt att ni är så många på mamma-träningen, verkligen en bra grej som du kört igång;)

Önskar dig en härlig tisdag
Kram
Annie

Träning Inredning Inspiration sa...

Härliga bilder! Önskar jag hade så där julmysigt hemma.
Längtar efter julen!1

ha en underbar dag!

Kram Johanna

anettan sa...

Fina julbilder. Kram Anette

LyckligaPraliner sa...

Härliga bilder! Åhh hjärtat vill jag ha :) Och allt annat förstås...

Kram Ann-Louise

fotograf louise åkesson sa...

härlig inspiration


ha en fin fredag
kram louise